poniedziałek, 6 maja 2013

Drodzy czytelnicy

     W marcu minął rok, od kiedy z czterema koleżankami zawiazałam PolNe, a zaraz potem rozpoczęłam publikację bloga. Od dziś ten informator przestaje się ukazywać (przynajmniej przez jakiś czas). Wszystkie archiwalne teksty pozostaną dostępne - jako pamiątka naszej działalności i bogate źródło informacji o Szwajcarii.
     Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie słowa uznania i sympatii, jakie miałam przyjemność usłyszeć przez ten okres. Dziękuję również autorom tekstów (zwłaszcza Eli Zubie), za ich bezinteresowną, a przecież tak cenną pracę. Wszystkie spotkania i imprezy zorganizowane dla PolNe na zawsze pozostaną w mojej pamięci.
      W moim życiu rozpoczyna się nowy rozdział - i kolejna przygoda w nowym kraju.

    Polonii z Neuchatel i okolic życzę wielu wspaniałych imprez i szczęśliwego życia poza Ojczyzną, a wszystkim Polakom odwiedzającym Szwajcarię tak miłych wrażeń, jakich ja doznałam podczas sześciu lat mieszkania w Helwecji. To piękny kraj.
Magdalena Simm

2 komentarze:

  1. Magda,
    Dzięki za ten rok. Jesteś jedną z pierwszych osób jakie tutaj poznałam i byłaś moim przewodnikiem po tym pięknym kraju. Piękno ma wiele odcieni... Twój optymizm był czasem zaraźliwy, a zaangażowanie, pomysłowość niedoścignionym przykładem. Wierzę, że tam gdzie jedziesz dasz sobie radę. Już niebawem zacznę szukać w internecie strony "POL...IN...", czy cokolwiek innego nie wymyślisz. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za tak miłe słowa! Ciepło robi mi się na sercu, że moja praca jest doceniana, ale przede wszystkim - że udało mi się tu odnaleźć prawdziwych przyjaciół. Z tych przyjaźni właśnie dumna jestem najbardziej. I tego najbardziej będzie brakować...
      Mag.

      Usuń