piątek, 15 czerwca 2012

POLECAM - Bookson

     Nowości wydawnicze za kilkanaście złotych - marzenie ściętej głowy... Naprawdę?
     Chciałabym polecić Wam dziś serwis, który niedawno odkryłam. Jak sami mówią, "sprzedają dobre, starannie dobrane książki po znacznie obniżonej cenie." Nie jest to jedynie pusty slogan - od kilku tygodni otrzymuję od nich informację o naprawdę ciekawych tytułach.
     Bieżąca propozycja zainteresowała mnie szczególnie - to najnowsza książka Tomasza Raczka "Karuzela z Madonnami". Tytułowe Madonny to sławne kobiety - aktorki, gwiazdy estrady, pisarki, dziennikarki. Jest wśród nich Joanna Chmielewska i Dalida, Magda Umer i Madonna, Agnieszka Holland i Oprah Winfrey.
     Ze wstępu: "Kobiety, które wybrałem, są bardzo różne. Nie wszystkie poznałem osobiście. Dlatego ich portrety mają różną formę: czasem nieostrej, ale za to emocjonalnej impresji a czasem obfitującej w szczegóły rozmowy. Za każdym jednak razem na początku był impuls fascynacji, która wzbogaciła moje życie. Mam nadzieję, że dzięki tej lekturze i wy poczujecie się bogatsi".
     W sprzedaży detalicznej książka kosztuje 32,90 zł, w Bookson - 16,45 zł (plus 6,90 zł przesyłka - oczywiście na polski adres). Mnie się podoba :-)
M. Simm
ŹRÓDŁO: www.bookson.pl

7 komentarzy:

  1. Jak się dowiedziałam, BooksOn.pl nie wysyła książek za granicę.
    Jednak sprawę tę można załatwić "prywatnie", dzięki uprzejmości założycieli młodego serwisu, do których należy napisać e-mail ze stosowną informacją. Jak obiecują, dadzą wtedy znać ile i na jakie konto należy dopłacić pieniądze. Niestety dopłata ta jest rzędu kilkunastu złotych, bo wysyłka za granicę z Polski jest bardzo droga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jeszcze jedna interesująca strona książkowa: www.ebooks43.pl. Tu nie powinno być kłopotów z przesyłką za granicę, bo chodzio książki elektroniczne - e-booki. W dodatku są one darmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A od dzisiaj "kryminał roku i rekordzista w sprzedaży w Niemczech" - Operacja Seegrund, tandemu Volker Klüpfel i Michael Kobr. Z 45 proc. rabatem! No i jak ich nie lubić? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, miło się dowiedzieć! W końcu strona, która pozwoli mi być na bieżąco z nowościami wydawniczymi po polsku w "jednym miejscu", bez skakania po kilku serwisach jednocześnie. A sugestie i wybór książek są bardzo interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam sobie - przywiozę już na początku lipca, zaraz przeczytam i mogę pożyczać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Serwis www.BooksOn.pl już wysyła książki za granicę. Można wybrać różne rodzaje przesyłek: poleconą (rejestrowaną) lub nierejestrowaną, a także priorytetową (lotniczą) i ekonomiczną. Zapraszam do korzystania i do rozpropagowania tej informacji jak najszerzej. Pozdrawiam, Jacek Chołoniewski, szef serwisu BooksOn.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękujemy za informację :-)

    OdpowiedzUsuń