sobota, 16 czerwca 2012

POZNAJMY SIĘ - Markus Kawetzki

     Nazywam się dr Markus Kawetzki, od 2011 roku mieszkam w Murten wraz z moją rodziną, tj. żoną i dwójką dzieci.
     W kwietniu 2011 r. otworzyłem w Murten gabinet stomatologiczny. Jako stomatolog pracuję od 20 lat. Moje doświadczenie zawodowe oparte jest m.in na prowadzeniu przez blisko 17 lat praktyki stomatologicznej w Niemczech. Doskonale mówię po polsku i niemiecku.
     Swoją pracę wykonuję z zaangażowaniem i wyjątkową starannością, z dbałością o komfort i zminimalizowanie stresu u pacjenta oraz w oparciu o najnowsze metody i materiały stomatologiczne.
     Specjalizuję się w następujących dziedzinach stomatologii:
- stomatologia zachowawcza oraz estetyczna;
- protetyka wraz z implantologią;
- chirurgia szczękowa;
- parodontologia;
- endodoncja;
- bleaching (rozjaśnianie zębów);
- profilaktyka;
- stomatologia dziecięca;
- bezbolesne leczenie (ważne dla pacjentów odczuwających strach przed leczeniem stomatologicznym). 
     Dla wszystkich polskojęzycznych pacjentów przygotowałem specjalną ofertę obejmującą zniżkę w wysokości 20 proc. na wszystkie usługi stomatologiczne.
     Zarówno mnie, jak i mojemu zespołowi, będzie bardzo miło powitać Państwa w moim gabinecie.
    Serdecznie zapraszam!


Gabinet Stomatologiczny M. Kawetzki czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-12.00 i 13.00-17.00. Adres: Bernestrasse 22, Murten. Rejestracja telefoniczna pod numerem +41 (0)26 670-19-19. Istnieje również możliwość indywidualnego umówienia wizyty w soboty (http://markus-kawetzki.ch/).

2 komentarze:

  1. Jestem (zadowolona) pacjentka p. Markusa i z calym przekonaniem moge polecic leczenie zebow w jego gabinecie - szybko, skutecznie, bezbolesnie i w milej POLSKOJEZYCZNEJ :) atmosferze.
    eM

    OdpowiedzUsuń
  2. Stomatologia zachowawcza odgrywa niezwykle istotną rolę w utrzymaniu zdrowia jamy ustnej. Dzięki zastosowaniu różnorodnych technik i materiałów, lekarze dentystycy mogą skutecznie leczyć i naprawiać uszkodzone zęby, przywracając im funkcjonalność i estetykę.
    https://forumzdrowie.com.pl/ginekolog-poznan/

    OdpowiedzUsuń