sobota, 23 czerwca 2012

Wianki w Neuchatel

4 komentarze:

  1. Sobotnie spotkanie udalo sie wspaniale - wielkie podziekowania dla organizatorek, Magdy S, Magdy L i Eli - BRAWO DZIEWCZYNY:)
    eM

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, prawda, udalo sie wszystko lacznie z pogoda...Nastepne spotkanie bedzie w jeszcze wiekszym gronie! Jestem pewna. Pomijam dwukrotna kapiel synkow w jeziorze - zwlaszcza te druga, nieplanowana...Ale w koncu kiedy maja sie kapac jak nie w najdluszy wieczor w roku!
    Magali

    OdpowiedzUsuń
  3. "I ja tam z gośćmi byłem, miód i wino piłem,
    A com widział i słyszał..." Dzięki. Było naprawdę miło. Inauguracyjna impreza dopracowana w szczegółach. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak się spotkać - a jak dzieci doskonale razem się bawiły! Aż serce rosło :-) Zaskoczyły mnie - nie sądziłam, że da się czytać książki przy ognisku. Nawet Lenny słuchał - choć po polsku pewnie zna tylko kilka słów!
    Fajne mamy te dzieciaki :-)

    OdpowiedzUsuń